dagboek

Let me introduce you: my blog!

 

Hoi hoi, welkom op A Frozen Rose!

Na heel lang twijfelen, piekeren nadenken heb ik het toch gedaan: een blog gemaakt! Ik schrijf al een tijdje, maar gewoon voor mezelf: af en toe in mijn dagboek, schrijfsels, hersenspinsels en soms gedichtjes. Gewoon om mijn hoofd leeg te maken.

Een maand of twee geleden begon het opeens te kriebelen om een blog te beginnen. Want: waarom ook niet? Waarom ík niet? Maar ja, die drempel…

…  zoals je aan deze blogpost  kunt zien  ben ik daar nu (half) overheen en heb ik ontzettend veel zin om te beginnen. Ik trap in dit artikel af met een paar aan mezelf gestelde vragen, zodat je een beetje weet wie ik ben en wat ik met mijn blog wil gaan doen.

Wie ben je?

IMG_9841.JPG

Ik ben Marleen, zeventien jaar jong, zit in 6 VWO waarin ik hopelijk aan het eind ga slagen voor mijn profiel NG/NT. 

Ik rijd paard en om niet al te erg af te gaan bij de jaarlijkse ‘piepjestest’, loop ik hard. En ook omdat ik het (meestal) erg leuk vind, hoor. Anders houd je het niet vol.  Ik ben gek op dieren en het is daarom altijd mijn droom geweest om dierenarts te worden, maar nu ik meer en meer te weten kom over de studie (vooral hoe zwaar het is) weet ik niet of die droom ooit werkelijkheid gaat worden.

Ik noem mezelf  een ‘wannabe-creabea’, want ik wíl wel creatief zijn, maar ben het niet – in ieder geval niet zoals ik het zou willen zijn. Dus met deze blog te starten heb ik mezelf als het ware een schop onder mijn kont gegeven, haha.

Waar komt de naam ‘A Frozen Rose’ vandaan?

Het is niet de meest geweldige naam, ik weet het. En er zit al helemaal geen bijzonder verhaal achter. Het is een samenstelling van mijn achternaam, vertaald naar het Engels. Ik houd maar in mijn achterhoofd dat het niet gaat om de naam van mijn blog, maar om de inhoud.

Wat kan ik verwachten op ‘A Frozen Rose’?

Van alles! Ik heb zelf ook nog niet een globaal beeld van wat ik precies wil; ik zie wel waar het schip strandt. Ik ben van plan om wel persoonlijk te bloggen, maar in hoeverre weet ik nog niet. Ook wil ik zelf  kook- en bakrecepten bedenken en gaan plaatsen, verslagen van het één of ander, misschien wel reviews… Over het algemeen vooral heel veel met je delen!

Ik hoop dat ik je nieuwsgierigheid gewekt heb na het lezen van deze introductie. Ik ga snel aan de slag met blogposts zodat er daadwerkelijk wat is om terug te komen, haha.

Dus: stay tuned!

 

-XXX-

Marleen.

 

Geef een reactie

