dagboek

Meer tijd

Ik wil meer uren in mijn dag. 

Ik wil meer tijd. Meer tijd voor mezelf. Tijd om even te doen wat ik wil, niet wat ik moet.

Ik moet altijd kiezen. Nog even tv kijken en blogs lezen, of op tijd naar bed? Te vaak kies ik voor het eerste. Maar daar heb ik de volgende ochtend, als ik moeizaam opsta, spijt van.

Vanavond sta ik weer voor dezelfde keuze: beginnen aan een artikel, of naar boven gaan,  lezen en op tijd gaan slapen. Ik wil het eerste, maar kies voor het laatste.

Ik zal mezelf morgen dankbaar zijn.

 

(Dit stukje schreef ik een tijdje geleden, maar het beschrijft precies hetgeen waar ik vandaag mee zat.)

Geef een reactie

