project

Des Photos et Poèmes De l’Ardèche: dag 16

(Ik had eigenlijk een selfie met z’n drieën, maar ik weet niet of ik die hier kan delen. Dus mijn laatste Franse ontbijtje is nummer 16.)

Ik had twee zussen

Werd lid van een onbekend gezin

Paste er zo tussen

Voelde me thuis, van eind tot begin

Geen heimwee, geen innerlijke strijd

Soms gemis, soms somberheid

Maar mijn gevoelens waren vooral goed

Omdat ik mezelf voorhield: niets moet

Ik heb genoten en beleefd

Gerelaxed en geleefd

Mezelf verbaasd en geleerd

Alleen mijn hart licht bezeerd.

Geef een reactie

