dagboek

Tomorrow Never Came

Het is mijn nieuwe obsessie, het lied Tomorrow Never Came van Lana Del Rey haar nieuwe album. Ze zingt het samen met Sean Ono Lennon – ja, de zoon van. Ik vind haar nieuwe album eigenlijk veel minder goed dan bijvoorbeeld Born To Die, maar dit nummer sluit wat mij betreft wel aan bij het rijtje Video Games, Summertime Sadness, Born To Die, Young And Beautiful… Het heeft een simpele, begrijpelijke maar supermooie tekst en elke keer als het hoor krijg ik gewoon kippenvel.

De alinea hierboven lijkt nogal een uitgebreide inleiding voor het zoveelste muziekartikel, maar in feite is het de inleiding van mijn laatste artikel hier. Ooit. Ik heb mijn nieuwe blog inmiddels flink gevuld met artikelen, dus ik vond het eindelijk tijd om afscheid van A Frozen Rose te nemen en voorgoed door te gaan als ‘Hopeless Wanderer’.

Mijn nieuwe blog is qua uiterlijk héél anders, en qua inhoud eigenlijk ook wel. Nog steeds ga ik schrijven over muziek, eten (als in recepten en challenges) en dingen die me mentaal of fysiek bezighouden. Alleen dan nu met mijn tussenjaar als hoofdonderwerp – iets wat ik niet had op A Frozen Rose. Ik schreef hier over de laatste jaren van mijn middelbare school, die voor mij best zwaar waren. Ik had vaak dipjes en uitte mijn frustraties en stress dan hier. Dat luchtte wel op, alleen kwam mijn blog hierdoor vol te staan met negatieve blogposts. Ik wilde eerlijk zijn, omdat ik dacht dat mensen daar iets aanhadden, maar met die blogposts kon je niks.

Op mijn nieuwe blog doe ik dat dus anders. Ik ben nog steeds eerlijk en ik schroom niet om te vertellen over mijn sportschoolblunders, zenuwslopende sollicitaties, of eenzaamheid na de vakantie, maar het verschil is dat die dingen delen wel een doel heeft: ik behoed hopelijk mensen om dezelfde fouten te maken.

Ook wil ik in meer vormen dan puur bloggen mijn creativiteit kunnen dumpen op het wereldwijde web, dus in vorm van gedichten, verhalen en fotoseries. Mijn nieuwe blog is dus positiever én veelzijdiger – en ik hoop dat dat een vooruitgang is.

Morgen komt nooit, althans niet op A Frozen Rose. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen op alle artikelen te verwijderen, dus dat doe ik voorlopig ook nog niet. Maar weet dat ik hier verder niets meer zal posten en als je op de hoogte wilt blijven van mijn tussenjaar – of mijn schrijfsels gewoon leuk vindt om te lezen – zal je hopelesswanderer.nl een bezoekje moeten brengen!

Ik hoop je op mijn nieuwe blog te zien!

X Marleen.

Een gedachte over “Tomorrow Never Came

Geef een reactie

